loading...
وبلاگ جواد عبادی
javad بازدید : 31 چهارشنبه 16 فروردین 1402 نظرات (0)

چند ایده برای برکه مصنوعی

اگر می خواهید بدانید چند مورد از بهترین ایده های طراحی برکه مصنوعی  چیست، حتما به این سایت مراجعه کنید.

برکه مصنوعی

برکه مصنوعی می‌ تواند جزء مهم ترین عناصر طراحی باغ باشد. آن را می ‌توان برای ایجاد یک شرایط طبیعی و تمیز برای حیات در آب و یا به عنوان یک دکوراسیون زیبا در باغ استفاده کرد. در ادامه به چند ایده برای برکه مصنوعی می ‌پردازیم:

1- برکه زینتی با تزئینات: شما می ‌توانید با قرار دادن برخی از گیاهان آبی و یا گل ‌های زینتی، برکه خود را تزئین کنید. همچنین می ‌توانید از دکوراسیون‌هایی مانند سنگ‌ های طبیعی، فانتزی ‌ها و آبنماهای کوچک برای زیبایی برکه استفاده کنید.

2- برکه با گیاهان آبی: برای زیبایی و کارایی بیشتر، می ‌توانید در برکه خود گیاهان آبی پرورش دهید. انتخاب گیاهانی مانند لوتوس، کبوترآبی و نیلوفر می ‌تواند برای برکه شما بسیار جذاب باشد.

3- برکه با پلکان‌ های آبی: با اضافه کردن پلکان ‌های آبی و یا سطوح مختلف، می ‌توانید یک برکه مصنوعی بسیار جذاب و زیبا داشته باشید. همچنین می ‌توانید از چراغ ‌های آبی برای تزئین برکه استفاده کنید و آن را در شب ‌های تاریک برای خود بسیار جذاب تر کنید.

4- برکه مصنوعی با سنگ ‌های طبیعی: با استفاده از سنگ‌ های طبیعی، می‌ توانید در کنار برکه خود یک محیط طبیعی و دلنشین را ایجاد کنید.

موارد مرتبط با این موضوع:

خرید خاک  

خرید ماسه 

پوکه بادامی

فروش کود

javad بازدید : 31 جمعه 13 آبان 1401 نظرات (0)

فروش آنلاین خودرو

در این مطلب سعی داریم به ارائه ی نکاتی مهم در فروش آنلاین خودرو نظیر نحوه ی ثبت آگهی و تحویل آن، بپردازیم.

برای فروش آنلاین خودرو چگونه ثبت آگهی کنیم؟

در فروش آنلاین خودرو، علاوه بر ارائه ی خودرو، در واقع خود را نیز به عنوان یک فروشنده در معرض دید قرار می دهید. بنابراین هر میزان که به آگهی مورد نظر خود مسلط تر باشید و آن را بهتر بنویسید، سود دهی بیشتری در زمان اندک خواهید داشت. به این معنا که خریدار، در زمان کوتاهی متوجه آگهی شما می شود. همچنین امکان خرید از شما برای او، بالاتر خواهد رفت. مواردی در آگهی ها هستند که وجود آن ها، موجب جلب اعتماد بیشتری می شود.

چند نکته ی مهم در هنگام فروش خودرو به صورت آنلاین

یکی از مهم ترین موارد در ثبت آگهی آنلاین خودرو، درج اطلاعات درست و شفاف از ماشین مورد نظر شما است. خواه ماشین نو، خواه دست دوم. به علاوه ذکر قیمت مورد نظر نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که تقریبا مهم ترین فاکتور برای مشتری، هزینه ی خرید ماشین است. پیشنهاد می شود در آگهی خود مبلغی را به عنوان تخفیف در نظر بگیرید. همچنین می توانید امکان ارائه ی تخفیف را نیز در آگهی خود ابراز نمایید.

مورد پر اهمیت بعدی در فروش آنلاین خودرو، نحوه پرداخت هزینه است. با توجه به اینکه خرید شما به صورت آنلاین می باشد، باید دقت کنید که عملیات ثبت سند و پرداخت باید همزمان صورت بگیرد. به علاوه توجه داشته باشید که در زمان فروش آنلاین خودرو، در آگهی باید موارد مهمی نظیر سن ثبت نام خودرو، میزان مسافت پیموده شده و یا صفر کیلومتر بودن خودرو، سابقه ی سرویس کامل و رنگ، امکانات جانبی خودرو و وضعیت فیزیکی آن ذکر گردد. همچنین پیش از فروش خودرو و دریافت هزینه ی آن، لازم است سوابق و خلافی خودرو، تعداد مالکان خودرو تا به امروز و موارد مهم حقوقی آن به خریدار اعلام گردد.

خدمات خودرو در اصفهان

فروش فوری خودرو در اصفهان

قیمت خودرو در کرج

آگهی رایگان خودرو کرج

javad بازدید : 28 دوشنبه 03 مرداد 1401 نظرات (0)

 طراحی و اجرای استخر

نکات مهم در طراحی تا اجرا

 در طراحی و اجرای استخر نکاتی را باید مد نظر قرار دهید. با همه طرف های مرتبط (مشتری، سازنده خانه، منظر، طراح) مشورت کنید. زیرا استخر قرار است برای مشتری ساخته شود. از فضای موجود به نحو احسن استفاده کنید. بسیاری از توصیه های اولیه طراحی استخر بر روی قرار دادن استخر و حصار استخر برای استفاده بهینه از فضای موجود است. به طور خلاصه در طراحی و اجرای استخر مواردی را توصیه می کنیم که در ادامه می توانید مطالعه کنید.

طراحی و اجرای استخر

استخر را در محلی بسازید که قسمت بزرگی از حیاط خلوت شما را جدا نکند. استخر را در بلوک های کوچک، در مرز ملک بسازید. این بدان معناست که می توانید از حصار مرزی موجود، برای پرداختن به جزئیات حصار استخر استفاده کنید. سعی کنید فضای زیادی را به حصار استخر اختصاص ندهید زیرا در تابستان قابل استفاده نیست. در طراحی و اجرای استخر نیازی به دسترسی کامل محیطی به استخر نیست. دسترسی از یک یا دو طرف برای این کار مناسب است. این مسئله در مورد سنگفرش محیط نیز صادق است.

نکته بعدی در طراحی و اجرای استخر محل ساخت آن است. استخر را در محلی بسازید که از قسمت های نشیمن خانه قابل مشاهده باشد تا بتوانید مراقب بچه ها باشید.

طراحی و اجرای استخر

دستورالعمل های طراحی استخر

در طراحی و اجرای استخر مسائلی قابل ذکر است که در نظر گرفتن آنها می تواند کمک زیادی به خلق یک طرح بی نظیر کند. در طراحی استخر باید در نظر بگیرید که همیشه امکان استفاده کودکان از آن وجود دارد. بنابراین باید به گونه ای طراحی شود که برای کودکان نیز مناسب باشد. در ساخت استخرهای خانگی دور زدن و شیرجه زدن را باید منع کرد و نمی توان آن را به درستی برای این موارد ایمن سازی کرد. پر استفاده ترین مناطق در استخر همیشه مناطقی هستند که می توانید در زیر سطح آب بنشینید یا دراز بکشید. بنابراین به مکان پله، حاشیه و نیمکت ها توجه کنید.

نکته دیگر در طراحی و اجرای استخر، توجه به اندازه استخر است. اندازه استخر هر قدر بزرگتر باشد، صرف نظر از اینکه از چه روشی برای گرم کردن آن استفاده می کنید، هزینه بر و سخت خواهد بود. استخر را طوری طراحی کنید که در امتداد معماری خانه شما باشد. اگر خانه شما یک خانه مستطیلی مدرن است، استخر خود را به همان صورت، با گوشه های زاویه دار راست و خطوط مستقیم بسازید. همینطور برای خانه‌های دایره شکل، از گوشه‌های شعاع گسترده و شکل‌های استخر رومی استفاده کنید که ظاهری کلاسیک دارند. سعی کنید استخر را با حیاط خلوت ادغام کنید. در صورتی که فضای موجود کم است می توانید استخر را نزدیک به مرز ساختمان بسازید. نکته  آخرکه در طراحی و اجرای استخر بسیار حائز اهمیت است، انتخاب مواد و متریال و المان های زیبایی شناسی آن است. بنابراین در صورتی که به درستی به هر کدام از این موارد پرداخته شود، می توانید طراحی بی نظیری را بیافرینید.

طراحی و اجرای استخر

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید اینترنتی گل و گیاه

طراحی فلاور باکس

javad بازدید : 29 جمعه 12 فروردین 1401 نظرات (0)

 فروشگاه های اینترنتی گل و گیاه

 

علایق رو به رشد مردم به کالا ها و مصرف گرایی فزاینده در زندگی انسان ها سبب پدید آمدن روش های سهل الوصول دریافت خدمات و امکانات گردیده است. امروزه ما شاهد بروز و ظهور هر چه بیشتر فروشگاه های اینترنتی هستیم. گسترش و ورود سایت های خرید و فروش گل و گیاهان نیز یکی دیگر از خدمات ارائه شده در دنیای دیجیتال می باشد.

خرید اینترنتی گل و گیاه

خرید استند گلدان

این امر خود منجر به رشد بیشتر صنعت تولید گل و گیاهان آپارتمانی شده است. خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی روشی آسان، کم هزینه و اصولی در بازار وسیع تجارت گل و گیاهان آپارتمانی محسوب می شود. این امر امکان خرید در منزل را برای علاقمندان به کاشت و پرورش گیاهان مهیا نموده است. وجود این سایت ها و خدمات ارائه شده توسط آنها امکان تهیه گیاهان محبوب در سراسر نقاط کشور و حتی جهان را مهیا نموده است.

حراج گل و گیاه در کرج

خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی سبب صرفه جویی هر چه بیشتر مشتری ها در زمان و هزینه ها می شود. با خرید از این مراکز نیاز به حضور در بازار های گل و گیاهان به میزان زیادی کاهش می یابد. امروزه وجود سایت های معتبر و با تجربه به گسترش حضور و علاقه مردم به گیاهان آپارتمانی دامن زده است. همچنین ارائه دانش پایه در زمینه روش های نگهداری از گیاهان و پرورش آنها یکی از بهترین خدمات ارائه شده در سایت های خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی می باشد. وجود این اطلاعات برای خریدار امکان مقایسه و تصمیم گیری در زمینه شرایط نگهداری از گیاه و امکانات خود برای این امر را فراهم می نماید.

حراج گل و گیاه در تهران

از دیگر امکانات ارائه شده در سایت خرید آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی خدمات ارائه در محل سفارش را می توان نام برد. ارسال رایگان محصولات سبب اقبال بیشتر خریداران از این سایت ها گردیده است. با خرید از سایت های معتبر فروش گل و گیاهان به راحتی و در کمترین زمان منزل خود را با زیبایی و سبزی گیاهان بیارایید.

 

javad بازدید : 32 یکشنبه 29 اسفند 1400 نظرات (0)

  پرورش و نگهداری از گل های آپارتمانی

 

شناخت و آگاهی اولین قدم در موفقیت در هر زمینه ای محسوب می شود. در پرورش و نگهداری از گل های آپارتمانی که جزء موجودات زنده در چرخه گسترده طبیعت طبقه بندی می شوند به توجه و رسیدگی بیشتری نیاز داریم. شاید اولین و مهمترین دلیل این امر را بتوان در محدود نمودن شرایط رشدی آنها تحت اختیار انسان اشاره نمود. گیاهی که در طبیعت رشد و نمو می یابد خود به تنهایی قادر به برآوردن مایحتاج خود می باشد. اما گیاهی که در یک گلدان کوچک محصور گشته برای تامین تمام نیاز هایش وابسته به انسان ها می باشد. این قاعده کلی برای تمام موجودات زنده صدق می نماید. در ادامه به شرایط نگهداری چند نمونه از گل های آپارتمانی اشاره خواهیم نمود.

 پرورش و نگهداری از گل های آپارتمانی

خرید گل و گیاه آپارتمانی

سانسوریا: این گیاه همیشه سبز و مقاوم از پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی محسوب می شود. برای نگهداری از این گیاه نیاز به تامین شرایط نوری خاصی نیست و گیاه در هر شرایطی به راحتی رشد می نماید. همچنین گیاه سانسوریا به شرایط کم آبی بسیار مقاوم می باشد و نیاز به آبیاری مداوم ندارد.

خرید گل گیاه آپارتمانی در کرج

برگ انجیری: گیاه برگ انجیری به نور مستقیم خورشید برای رشد وابسته نمی باشد و به راحتی با استفاده از قلمه می توان آن را تکثیر نمود. از نیاز های این گیاه می توان به محیط مرطوب و غرقاب نمودن بستر کشت گیاه اشاره نمود.

گیاه بگونیا: این گیاه دارای انواع متعددی در شکل ظاهری خود می باشد. برای بهترین رشد گیاه باید آن را در معرض نور طبیعی خورشید قرار داد. گیاه بگونیا یک گیاه آفتاب دوست می باشد. همچنین بخشی از آب مورد نیاز گیاه بگونیا از طریق برگ های این گیاه تامین می شود. به همین دلیل اسری برگی برای این گیاه ضروری می باشد.

خرید گل و گیاه ارزان در کرج

پیرومیا: این گیاه که در ایران به گل قاشقی نیز معروف می باشد دارای ساختاری نیمه گوشتی می باشد. برای نگهداری از این گیاه لازم نیست که گیاه را در معرض مستقیم نور خورشید قرار دهید. وجود اسپری برگی برای گل قاشقی نیز ضروری می باشد.

 

 

 

 

javad بازدید : 35 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)

 اگر به دنبال گل و گیاه آپارتمانی مقاوم هستید بخوانید

گل و گیاه آپارتمانی مقاوم دارای ویژگی هایی است که اگر از آنها آگاهی پیدا کنید، انتخاب برایتان ساده تر خواهد شد. چند مشخصه در گلدان های داخل خانه هستند که موجب می شوند مدت طولانی تری به محیط اطرافشان زیبایی هدیه کنند و در ضمن رشد خوبی هم داشته باشند. اما این مشخصات جادویی کدام ها هستند که شما را ترغیب به تهیه این گل و گیاه ها خواهند کرد.  

 

ویژگی های گل و گیاه آپارتمانی مقاوم

در زمان خرید گل و گیاه آپارتمانی مقاوم به داشتن چند ویژگی توجه داشته باشید. هر گیاهی که این مشخصات را داشته باشد، یعنی می توانید برای مدتی طولانی در خانه یا محل کار خود روی آن حساب کنید:

  • اولین ویژگی این گل و گیاه ها این است که در برابر تغییرات دمایی مقاوم باشند. یعنی بتوانند سرما و گرما را از گیاهان دیگر بیشتر تحمل کنند و حساسیت کمتری داشته باشند. گیاهانی مقاوم تر هستند که می توانند طیف وسیعی از تغییرات دمای محیط را از سر بگذرانند.
  • ویژگی دیگر به نیاز آنها به آب مربوط می شود. گیاهانی که کم آب تر هستند، یعنی می توانند مدت بیشتری را بدون این که به آنها آب داده شود همچنان تر و تازه و سبز باقی بمانند. غیبت طولانی و ناگهانی صاحب خانه نمی تواند آنها را غمگین و افسرده کند.  
  • یک ویژگی دیگر گل و گیاه آپارتمانی مقاوم این است که به نور زیادی نیاز ندارد. در واقع، گیاهانی که سایه دوست هستند برای این فضاها مناسب ترند. آنها که به نور زیاد و البته نور مستقیم خورشید نیاز دارند، باید در محیط بیرون قرار گیرند. گیاهانی که به نور زیادی نیاز ندارند، در محیط داخلی حال و هوای خوبی خواهند داشت.

گل مقاوم آپارتمانی

مشخصات ظاهری گل و گیاه آپارتمانی مقاوم

گل و گیاه آپارتمانی مقاوم مشخصات خاصی دارند. در زمان تهیه آنها توجه داشته باشید که آنها برگ ها و ساقه ها و ریشه های گوشتی و محکمی دارند. در واقع، گیاهان ظریف ممکن است در این دسته قرار نگیرند. همین ضخامت است که موجب می شود آنها آب زیادی را بتوانند در خود برای مدت طولانی نگه دارند.

موارد دیگر را نیز مطالعه نمایید:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

طراحی آبنما       

طراحی فضای سبز

محوطه سازی         

دانلود اپلیکیشن خرید گل و گیاه

خرید گل و گیاه ارزان تهران

javad بازدید : 30 دوشنبه 29 آذر 1400 نظرات (0)

 اطلاعات بیمه ایران

بیمه ایران به عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهندگان انواع خدمات مختلف بیمه نامه های خانواده و تجاری از قبیل بیمه های اشخاص (بیمه عمر، بیمه حادثه و بیمه های درمانی) بیمه‌های مهندسی، بیمه اتومبیل‌، بیمه های باربری، آتش‌سوزی و بیمه مسئولیت است. این شرکت بیمه کننده با اختیار داشتن 50% از سهم بیمه‌های بازرگانی به عنوان بزرگترین شرکت بیمه کننده در ایران محسوب می شود.

همچنین بیمه ایران اغلب پروژه های عظیم ملی نظیر سدسازی، نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاه ها، صنایع بخش حمایت‌های ملی و پروژه های هواپیمایی را تحت پوشش داشته است. این شرکت با ظرفیت ریسک پذیری بسیار بالای خود نه تنها مسئولیت بیمه های مستقیم بلکه ریسک بیمه های اتکایی شرکت های بیمه خارجی و داخلی را نیز متقبل شده است.

اطلاعات بیمه ایران

خرید آنلاین انواع بیمه ایران

بیمه ایران با حمایت های گسترده دولت در جهت ارائه خدمات الکترونیکی با کیفیت به کلیه بیمه گذاران و همچنین ارتقای دامنه فعالیت ها و خدمات نمایندگی های بیمه ایران توانسته است خدمات خرید، استعلام و تمدید انواع مختلف بیمه ایران را به صورت اینترنتی ارائه دهد. به این ترتیب بیمه گذاران قادر هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی های بیمه ایران اقدام به استعلام یا پرداخت حق بیمه و تکمیل مدارک خود نمایند. کلیه خدمات زیر در حال حاضر در پورتال بیمه ایران ارائه می گردد:

    • خرید بیمه آتش سوزی منازل مسکونی (طرح همگانی)
    • خرید بیمه آتش سوزی منازل مسکونی (طرح زلزله)
    • خرید بیمه های متنوع آتش سوزی (طرح تحول)
    • خرید بیمه حوادث خانواده
    • خرید بیمه باربری وارداتی

محاسبه مبلغ حق بیمه

با این خدمات امکان نرخ دهی آنلاین برای کلیه بیمه ها فراهم شده است. از آن جایی که قیمت بسیاری از بیمه نامه ها فرمول های خاص و فاکتورهای ثابتی دارد لذا در این سرویس قابلیت استعلام قیمت ها با وارد کردن مشخصات بیمه نامه طبق درخواست بیمه گذاران به راحتی فراهم شده است.

موارد مرتبط دیگر

بیمه ثالث بیمه ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

بیمه ثالث ایران آنلاین

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه ثالث ایرن

javad بازدید : 31 شنبه 13 آذر 1400 نظرات (0)

خرید استند گلدان

استند گلدان در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار گرفته و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای خرید استند گلدان باید به چه موارد و نکاتی توجه داشته باشیم؟ این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد و در پاسخ به آن باید گفت که توجه به دکوراسیون داخلی و انتخاب بر این اساس دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

در کنار این مسئله نباید از یاد برد که خرید استند گلدان با کیفیت بالا امروزه امکان پذیر بوده و در ادامه با شما بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم داشت. خرید استند گلدان باید بر اساس نوع و اندازه های گلدان انجام شود و شما بر این اساس می توانید محصولاتی با طول عمر بالا را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

خرید استند گلدان

بهترین روش برای خرید استند گلدان کدام است؟

امروزه استند گلدان در مدل های متنوعی تولید شده و خریداران قادر هستند که این محصول را با قیمتی بسیار مناسب از طریق سایت فروش اینترنتی خریداری کنند. این روش در سراسر کشور در دسترس بوده و برای خرید با بهترین قیمت می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. استند گلدان محصولی ساخته شده با استفاده از چوب و فلز می باشد و بر اساس ابعاد و تحمل وزن می تواند برای نگهداری از انواع گلدان های بزرگ و کوچک در آپارتمان ها و نظم دهی به آن ها مورد استفاده قرار گیرد.

در صورتی که می خواهید خرید استند گلدان را انجام دهید و یا سوالی در این مورد داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. امکان خرید اینترنتی گلدان و گل و گیاه از طریق سایت اینترنتی فروش در دسترس بوده و شما از این روش برای صرفه جویی در وقت و هزینه می توانید استفاده کنید.

موارد مفید دیگر:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در تهران

طراحی گرین وال

خرید گلدان سفالی

طراحی فلاور باکس

javad بازدید : 30 جمعه 07 آبان 1400 نظرات (0)

بیمه شخص ثالث ایران

مقدمه

بیمه شخص ثالث ایران طبق یک سری عوامل مختلف قیمت گذاری می‌شود و نحوه خرید آن هم به صورت آنلاین ممکن است. همان‌طور که می‌دانید بیمه ماشین، هزینه‌های ناشی از خسارات جانی و مالی را پوشش می‌دهد. حالا سوالی که ممکن است برای رانندگان پیش بیاید این است که تا چه مبلغی توسط بیمه تحت پوشش قرار می‌گیرد؟ در ادامه به صورت کامل به این سوال پاسخ می‌دهیم.

بیمه ثالث بیمه ایران

سقف پوشش بیمه شخص ثالث ایران

بیمه شخص ثالث ایران تا مبلغ مشخصی از خسارات مالی را پوشش می‌دهد. به همین دلیل هم هست که بعضی رانندگان به سراغ بعضی از بیمه‌های اختیاری مانند بیمه بدنه می‌روند تا خیالشان از بابت هزینه‌های سنگین تصادف با ماشین‌های گران قیمت راحت باشد. قبل از این‌که به بررسی سقف پوشش بیمه برای خسارت مالی بپردازیم، به این نکته اشاره کنیم که برای خسارت جانی و هزینه دیه، سقف پوشش بیمه برابر همان نرخی است که هر سال توسط برای دیه اعلام می‌شود.

برای خسارت مالی، راننده خودش می‌تواند سقف را انتخاب کند. برای مثال یک شرکت بیمه، تا سقف 11 میلیون را برای خسارت مالی انتخاب می‌کند. پس یعنی اگر تصادفی رخ داد و هزینه خسارت‌هایی که به ماشین وارد شد، بیش از 11 میلیون شد، مابقی هزینه برعهده خود راننده است. برای مثال فرض کنیم که هزینه خسارت وارد شده یک خودرو، 15 میلیون شد و سقف پوشش بیمه همان 11 بود؛ برای جبران خسارت وارد شده راننده مقصر مجبور می‌شود که 4 میلیون از جیب خودش پرداخت کند.

نکته آخر

بیمه شخص ثالث ایران برای خسارت‌های جانی، دست بیمه‌گزار نیست.؛ ولی برای خسارت‌های مالی، راننده می‌تواند سقف پوشش را افزایش دهد. بنابراین توصیه مهمی که برای شما داریم این است که حتما سقف بیمه را افزایش دهید و تنها به مبلغی که بیمه اعلام می‌کند، بسنده نکنید. این کار بسیار عاقلانه است و می‌تواند شما را از شر هزینه خسارات غیرمنتظره خلاص کند.

مطالب مفید دیگر:

بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه ثالث ایران  

javad بازدید : 28 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

درج آگهی ملک

ثبت آگهی ملک

مسکن یکی از نیازهای مهم آدمی از همان بدو آفرینش او بوده است. انتخاب و خرید مسکن مدت‌ها به روش سنتی خود انجام می‌گرفت. به این صورت که فرد به املاکی‌های سطح شهر می‌رفت و پس از مشاهده حضوری چند گزینه محدود از طرف بنگاه اقدام به خرید می‌کرد و یا کلاً از خرید منصرف می‌شد. امروزه با وجود سایت‌های آگهی ملک در گوگل این‌کار هم با سرعت فراوانی انجام می‌شود و هم خیلی آسان‌تر از قبل و بدون مراجعه به بنگاه صورت می‌گیرد. همچنین افراد فروشنده نیز به‌صورت کاملاً رایگان و راحت می‌توانند اقدام به درج آگهی ملک خود در وب‌سایت‌های معتبر کنند.

چرا سایت آگهی ملک؟

یکی از دلایل مهم انتخاب این دسته سایت‌ها وجود تنوع بسیار بالا در فایل‌های فروش است. با مراجعه به این سایت‌ها و فعال نمودن فیلتر می‌توانید تعداد اتاق‌خواب، امکانات داخل خانه‌مانند داشتن آب‌گرم‌کن یا شوفاژ، گاز، وجود پارکینگ یا عدم وجود آن، متراژ موردنظر، سال ساخت و جزئیاتی ازاین‌قبیل را انتخاب کنید. پس از آن مشاهده خواهید کرد که تنها فایل‌هایی که شباهت زیادی به فیلتر موردنظر شما دارند به نمایش شما در خواهند آمد.

نکته‌ای که فروشندگان ملک باید به آن توجه کنند این است که دقت داشته باشند تا تصاویر واضحی از تمام قسمت‌های ساختمان به اشتراک بگذارند و توضیحاتی که راجع به جزئیات ملک در آگهی درج می‌کنند، کاملاً درست و دقیق باشد. همچنین بهتر است تا به‌جای یک شماره تماس از چند شماره تماس مختلف استفاده کنید و آن را در تبلیغ نیز قرار دهید تا هیچ‌کدام از مشتریان را از دست ندهید.

سخن آخر

در پایان باید به شما این نکته را یادآور شویم که قبل از رسمی نمودن قرارداد و معامله آگهی ملک در دفاتر معتبر هرگز به دیگران اعتماد نکنید و تمام دقت خود را در هنگام خریدوفروش بکار بگیرید تا مبادا از شما کلاه برداری شود.

تهاتر

معاوضه آپارتمان

معاوضه زمین

معاوضه ویلا

javad بازدید : 88 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت دانلود

هر سایتی با هر ویژگی نیاز به بخش هایی دارد که فایلها را به کاربران خود ارائه دهد. این بخشها با نام بخش دانلود در وب سایت شناخته میشوند. حتی ساده ترین سایت ها این امکان را به کاربران می دهند که موارد مورد نیاز را از سایت دانلود کنند. اما سایت هایی که بخش عمده آن ها ارائه فایل به مخاطبان است نیاز به بخشهای ویژه ای برای بهبود کیفیت خواهند داشت.

موارد مورد نیاز در طراحی سایت دانلود

برای سایت دانلود قبل از هر چیزی به یک سرور قدرتمند نیاز است. چرا که سرور های معمولی با افزایش پردازش دچار مشکل شده و نیاز به پردازنده های پر قدرت خواهند داشت. همچنین برای سایتهای دانلود نیاز به سرورهای جداگانه‌ای برای بارگذاری فایل ها است. استفاده از دو سرور کمک می کند پردازش کمتری بر روی سایت انجام شود. همچنین سرعت سایت مناسب تر میشودد علاوه بر آن امکان بارگذاری فایل های حجیم نیز فراهم می شود.

در سایت های دانلود کاربر وارد وب سایت شده ثبت نام کرده و درخواست دانلود را برای سرور ارسال می کند. سیستم مدیریت سایت لینکی را برای دانلود فایل آماده و به کاربر ارائه می دهد. این لینک می تواند امکان دانلود مستقیم و یا غیر مستقیم فایل را به کاربر بدهد. همچنین برای موارد امنیتی بیشتر امکان ارسال فایل فقط برای آی پی درخواست کننده امکان پذیر خواهد بود.

سایت های دانلود که به صورت حرفه ای عمل می کنند امکان ایجاد لینک های مستقیم برای کاربران ویژه و لینکهای غیر مستقیم برای کاربران عادی را خواهند داشت.

شاید کمی عجیب باشد اما سایت های دانلود یکی از پر مخاطب ترین وب سایت ها هستند. این سایت ها علاقه مندان بسیاری دارند افرادی که تمایل به دانلود فایل دارند. به دلیل تقاضای بالا و نیاز به زیرساخت های مناسب برای سایت دانلود ی از شرکت‌های نرم‌افزاری خدماتی را تحت عنوان سایت دانلود ارائه می دهند.

این وب سایت ها به سایت های کوچک و بزرگ خدمات میزبانی دانلود را ارائه می دهند. این خدمات درمواردی رایگان و در برخی موارد غیر رایگان میباشد. سایت های کوچک که بستر مناسب جهت میزبانی فایل های حجیم را ندارند از این وبسایت ها خدمات دانلود را دریافت می نمایند.

سایت های دانلود امکان نگهداری حجم های بسیار بالایی از فایل را خواهند داشت

درآمد طراحی سایت دانلود

سایت های دانلود حرفه ای هزینه های بسیار بالایی را به مدیران خود تحمیل می کنند. این هزینه ها به دو شیوه مختلف از کاربران دریافت میشود

1. ایجاد اشتراک برای دریافت خدمات وی آی پی

 2.درج تبلیغات وب سایت ها در سایت دانلود

سایت های دانلود در صورتی که به صورت صحیح طراحی شوند و زیرساخت مناسب برای ارائه میزبانی را داشته باشند می‌توانند به سایت هایی با درامد بالا تبدیل شوند.

طراحی سایت دانلود

خرید سایت آماده

سایت آماده

طراحی اپلیکیشن       

طراحی سایت در کرج

سئو سایت

javad بازدید : 26 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت انجمن

شاید برای انجمن ها طراحی سایت مفهوم متفاوتی داشته باشد. عموم مردم کمتر با این نوع از وب سایتها آشنا هستند. نسل های جوانتر که تجربه شرکت در سرویسهای چت را دارند با شیوه های طراحی سایت انجمن و استفاده از آن بیشتر مانوس هستند. در این بخش به توضیحاتی در کورد این انجمن ها و ویژگیهای آن خواهیم پرداخت...

طراحی سایت انجمن و شیوه استفاده از آن

شیوه استفاده از سایت انجمن مانند حضور در یک مهمانی است. شما وارد مهمانی میشوید، مهمان ها را میبینید گفتگوهای آنها را مشاهده میکنید و اگر موضوعی نظر شما را جلب کرد در ان گفتگو شرکت میکنید.

با ورود به انجمن ها شما صدها تالار گفتگوی مختلف را خواهید دید و موضوعات مطرح در آنها را مشاهده خواهید کرد، تالار مورد نظر خود را مشاهده و وارد خواهید شد، سپس افراد عضو در تالار را که در مورد موضوع مورد نظر بحث کرده اند مشاهده و امکان گفتگو را خواهید داشت.

 

 

کارایی طراحی سایت انجمن

این نوع از وب سایتها برای گفتگوها با موضوعات مختلف مناسب است. در واقع انجمن ها قابلیت پوشش هزاران موضوع. مختلف و بحث گفتگو در مورد آنها را فراهم میکنند.

سایت های انجمن از نظر کارایی مشابهتی با گروه ها در شبگه های مجازی دارند با تفاوت آنکه سایتهای انجمن بسیار تخصصی تر در موضوعات مختلف تبادل اطلاعات میکنند.

موفقیت طراحی سایت انجمن

سایت های ایجاد انجمن در اینترنت بسیار گسترده هستند این تالارها در جذب افراد متخصص بسیار موفق هستند. معمولا وارد هر تالار یا انجمنی که میشوید افراد متخصص با دانش بالا وجود دارند. چنانچه موضوعات تخصصی در اینترنت را جستجو میکنید میتوانید با ایجاد سایت انجمن دانش خود در زمینه این موارد را افزایش دهید.

 

درآمد در سایت انجمن

این نوع از وب سایت ها بیشتر درآمد خود را از اعضا و حق عضویت آنها کسب میکنند، انجمن های تخصصی میتوانند مخاطبان تخصصی بسیاری نیز داشته و با توجه به امکانات حق عضویتی را نیز میتوانند دریافت کنند

طراحی سایت انجمن

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

 

 

javad بازدید : 48 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت آموزش آنلاین

آموزش آنلاین یکی از فعالیت هایی است که در بستر اینترنت به صورت گسترده ای انجام میشود و هر روز تعداد مخاطبان بیشتریرا به خود جذب میکند، آموزش آنلاین با توجه به نوع فعالیت قابلیت بالایی در استفاده کاربران اینترنت دارد، در واقع تمامی نیازهای یک آموزش حرفه ای در اینترنت قابل دسترس است و نیازی به ارتباط حضوری نمیباشد. در این متن به بخشهایی که در طراحی سایت آموزش آنلاین مورد نیاز است تشاره و آنها را بررسی میکنیم...

 

 

موارد مورد نیاز برای طراحی سایت آموزش آنلاین

1.در طراحی سایت آموزش آنلاین اولین و مهمترین بخش ایجاد فضایی برای گفتگو و ارتباط بین مدرس و دانش آموز  اهمیت دارد. در این بخش مدرس باید امکانات لازم جهت ایجاد کلاس مجازی را داشته باشد.  همچنین مدرسان باید امکان کنترل دانش آموزان یا دانش جویان را نیز داشته باشند. مواردی از جمله اجازه صحبت به دانشجو ,امکان بستن میکروفون دانشجو راهکارهای کنترلی برای مدرسین است. امکان گفتکو و ارتباط در کلاس آنلاین اولین بخش لازم برای ایجاد بستر آموزش آنلاین است.

2.ایجاد بخش آپلود تصاویر، در این بخش علاوه بر آنکه دانشجویان اجازه قراردادن تصاویر را دارند امکان نمایش هر تصویر برای تمامی دانشجویان نیز وجود دارد.

3.ایجاد بخش آپلود ویدیو، در این بخش مدرس یا دانشجو امکان بارگذاری ویدیو و پخش آن در فضای کلاس آنلاین را خواهند داشت، باید توجه داشت تمامی این دسترسی ها و اجازه انجام فعالیت ها در اختیار استاد یا گروه فنی خواهد بود.

4.بخش ایجاد و ارسال انواع فایل، در این بخش امکان ارسال انواع فایلهای نوشتاری و موارد دیگر وجود دارد.

 

پیش نیازها برای طراحی سایت آموزش آنلاین

در طراحی سایت آموزش آنلاین و ایجاد بستر کلاسهای آنلاین فبل از هر چیز نیاز به سرورهایی با قدرت پردازش بالا است. به دلیل استفاده همزمان از کلاسها و نیاز به پردازش بسیار بالا برای طراحی این وب سایت ها نمیتوان از سرورهای معمولی استفاده کرد. در مواردی به دلیل نیاز به سرورهای گرانقیمت وب سایت های آموزش آنلاین بخش کلاسها و میزبانی آن را به شرکتهای مستقلی واگذار میکنند که بستر مناسبی برای ایجاد کلاسها را آماده کرده اند.

 

طراحی سایت های آموزش آنلاین با کلاسهای از قبل ضبط شده

این نوع از ارائه خدمات قابل انجام با هزینه هایی بسیار کمتر از نوع اول قابل انجام است. تفاوت این نوع از آموزش آنلاین در آن است که کلاسها قبلا توسط اساتید ضبط و دانشجویان میتوانند این کلاسها را مشاهده نمایند و امکان مشارکت آنلاین برای دانشجویان وجود ندارد.

این نوع از طراحی سایت آموزش آنلاین نیز میتواند بسیار موفق و همچنین درآمد زا باشد.

طراحی سایت آموزش آنلاین

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

javad بازدید : 24 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

خرید اپلیکیشن

خرید اپلیکیشن میتواند رشدی بزرگ در کسب و کارها باشد. همچنین خرید اپلیکیشن شروعورود به بازار اینترنتی برای مشاغلی است که به صورت سنتی فعالیت داردند. برای انتخاب اپلیکیشن یا خرید اپلیکیشن اطلاعات اولیه ای نیاز است تا بهترین انتخاب برای خرید اپلیکیشن صورت پذیرد. در این متن سعی میکنیم تا اطلاعاتی برای انتخاب بهتر خرید اپلیکیشن در اختیار شما قرار دهیم.

اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن یک برنامه کاربردی یا نرمافزار است که میتواند برای گوشه‎های اندرویدی، گوشیهای اپل یا حتی برای ویندوز طراحی شود. به تمام این موارد اپلیکیشن گفته میشود. به دلیل استفاده بسیار زیاد گوشیهای هوشمند برای گسترش کسب و کار اپلیکیشن ها بیشتر برای گوشیهای هوشمند طراحی می‌شوند. این روند به دلیل مخاطبان بسیار بالای گوشی های هوشمند است.

اپلیکیشن های اندرویدی برای گوشیهای هوشمند در ایران نیز بسیار گسترده است. با ناهی به استورهای ایرانی در میابیم که روزانه هزاران اپلیکیشن توسط طراحان با موضوعات مختلف طراحی و انتشار می یابد.

برای خرید اپلیکیشن چه مراحلی را در نظر بگیریم؟

  1. قبل از خرید اهداف اپلیکیشن و روند کاری آن را مکتوب کنید.
  2. فرآیند انجام کار در اپلیکیشن را با جزئیات و مرحله به مرحله مکتوب کنید.
  3. شکل ظاهری اپلیکیشن را به صورت ساده شده رسم کنید.
  4. مخاطبان خود را برای استفاده از اپلیکیشن مشخص کنید.
  5. به کمک شرکت برنامه نویسی پلتفرم مناسب برای اپلیکیشن را انتخاب کنید.
  6. مسیر های تبلیغاتی را برای اپلیکیشن مشخص کنید.
  7. بودجه حدودی برای طراحی اپلیکیشن را مشخص کنید.
  8. بودجه حدودی برای تبلیغات را مشخص کنید.
  9. اپلیکیشن های مشابه را بررسی کنید
  10. اطلاعات را در اختیار برنامه نویس قرار دهید تا کار را شروع کند.

باید بدانید هرچه اپلیکیشن زیبا و قوی در کارکرد را طراحی کنید، هنوز با موفقیت فاصله دارید. آنچه باعث موفقیت یک اپلیکیشن میشود. کارایی مدیریت و خدمات رسانی است. اپلیکیشن های موفق همیشه مسیر راهبردی برای ارائه خدمات انتخاب و مدیریتی منسجم دارند. داشتن اپلیکیشن خوب و خرید اپلیکیشن مناسب اولین مرحله موفقیت است.

پشتیبانی و خدمات دائمی در اپلیکیشن ها

باید توجه داشت تمامی اپلیکیشن هایی که از نظر اقتصادی موفق هستند  مواردی را به صورت خدمات دائمی در اختیار دارند. مواردی از جمله پشتیبانی مناسب و ارائه خدمات مناسب، پس قبل از شروع به اغاز کار موارد زیر را نیز در نظر بیرید.

  1. اپلیکیشن های موفق باید پشتیبانی فنی دائئمی داشته باشند.
  2. اپلیکیشن های موفق باید پشتیبانی برای ارائه خدمات و یا محصولات داشته باشند.
  3. تبلیغات باید به صورت مداوم و مستمر انجام گیرد.
  4. طرح اپلیکیشن و ارائه خدمات در آن باید پویا و متغییر و متناسب با نوع خدمات قابل ارائه باشد.

برای خرید اپلیکیشن از شرکت های معتبر که در این زمینه تجربه کافی دارند استفاده نمایید. تجربه کاری این شرکت ها میتواند برای رشد کسب و کار بسیار مفید باشد.

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت

javad بازدید : 23 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش سایت

با جستجویی کوتاه در اینترنت به واژه فروش سایت برمی‌خوریم در این نوشته قصد داریم انواع فروش سایت را یا حداقل سه مورد از آنها را مورد بررسی قرار دهیم و نتایج این خریدها را در رشد کسب و کار بررسی کنیم.

 

فروش سایت آماده

گزینه اول که به آن برخورد می‌کنیم فروش سایت آماده است. در این موارد یک وبسایت که قبلاً توسط طراح آماده شده به مشتریان ارائه می شود. این وبسایت ها معمولاً کارایی متوسطی دارند و از لحاظ قیمت بسیار به صرفه هستند در صورتی که طراح این وبسایت ها حرفه‌ای باشد و در کار خود خبره باشد می توانید از این وب سایت ها به عنوان وب سایت های تجاری استفاده کنید.

فروش سایت سفارشی

فروش سایت سفارشی یا در واقع طراحی سایت سفارشی نیز می تواند یک گزینه مناسب باشد. این گزینه قیمت بالاتری نسبت به وب سایت های آماده دارد از همین رو بسیاری از افراد تمایل به خرید این نوع از وبسایت ها ندارند و یا در واقع توان مالی دستیابی به این وب سایت ها را ندارند.

 

وب سایت در حال کار

گزینه سوم خرید وبسایت های در حال کار است. این وبسایت ها از چند نظر قابل توجه هستند.

  1. از این نظر که این وب سایت ها معمولاً شرایط آزمون خود را پشت سر گذاشته و مشکلات کمتری نسبت به سایت های سفارشی دارند
  2.  این وب سایت ها معمولاً دارای دامنه مناسب و شناخته شده هستند که کمک بسیار بزرگی برای رشد کسب و کارهای نوپا خواهد بود
  3. با  خرید این وبسایت ها تعدادی از مشتریانی که قبلاً به وبسایت مراجعه کرده اند را به دست خواهید آورد و برای شروع کار این تعداد کم مشتریان می‌توانند مهم باشد.

 

کدام انتخاب مناسب تر است؟

  • در بین این سه گزینه مطرح شده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. می توان با بررسی بهترین گزینه را انتخاب کرد. توجه داشته باشیم طراحی سایت بخش کوچکی از هزینه‌های گسترش یک کسب و کار است بیشترین هزینه ها برای رشد کسب و کارها در بخش تبلیغات نهفته است. گزینه سوم می‌تواند این هزینه را کاهش دهد اگر از لحاظ هزینه امکانات مناسبی وجود دارد خرید گزینه ۳ مقرون به صرفه تر است.
  • در صورتی که در حال ایجاد یک برند جدید هستید و هزینه‌های کافی برای رشد آن دارید می توانید از گزینه وبسایت های سفارشی استفاده کنید. این گزینه ها در گسترش برند بسیار مناسب هستند چرا که برند ها نیاز دارند تا جزئی ترین موارد را نیز برای خود سفارشی سازی کنند. گزینه سایت های سفارشی برای این موارد مناسب ترین است.
  • چنانچه هنوز از کسب و کار خود مطمئن نیستید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید و هزینه‌های زیادی هم برای این مورد در نظر نگرفته اید، می توانید از وب سایت های آماده استفاده کنید. این وب سایت ها با هزینه های بسیار کم امکان شروع یک کسب و کار آنلاین را برای شما فراهم می کنند. ریسک این نوع از وب سایت ها با توجه به هزینه‌های کم آنها بسیار پایین می باشد. این گزینه برای افرادی که تجربه کافی در تجارت‌های اینترنتی ندارند مناسب تر است.

فروش سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

شرکت طراحی اپلیکیشن

javad بازدید : 24 جمعه 08 اسفند 1399 نظرات (0)

دستگاه بطری پر کن

دستگاه بطری پرکن یا به عبارت دیگر دستگاه پر کن مایعات یکی از دستگاه های صنعتی در بخش بسته بندی است. این دستگاه وظیفه تزریق مایعات به بطری را دارد و در صنایع غذایی یا دارویی کاربرد دارد.

پر کن مایعات انواع مختلفی دارد و به شیوه های مختلفی ساخته میشود. معمولا نمونه های گرانقیمت این دستگاه علاوه بر سرعت بالا انعطاف پذیری بیشتری برای تغییر سایز بطری ها نیز دارد.

نوع ارزان قیمت پر کن مایعات فقط برای یک سایز خاص طراحی شده و بخشهایی از آن نیاز به اپراتورد دائمی دارد.

در این بخش به ویژگیهای دستگاه بطری پرکن یا پر کن مایعات اتوماتیک میپردازیم. و ویژگیهای دستگاه های صنعنی آن را بیان میکنیم.

1. کیفیت طراحی، کیفیت طراحی مهمترین بخش در تولید دستگاه های صنعتی است. کیفیت طراحی مناسب قدرت و سرعت انجام فرآیند بسته بندی را به صورت چشمگیر بالا میبرد. از سوی دیگر در طراحی صحیح خطاهای دستگاه به حداقل میرسد.

2. آلیاژ و نوع قطعات سازنده، آلیاژ استفاده شده در دستگاه پرکن مایعات میتواند قیمت دستگاه را تا چندین برابر افزایش و یا کاهش دهد. در بسته بندی مواد غذایی و دارویی آلیاژ های تعریف شده ای وجود دارد که استفاده از آن احتمال آلودگی محصول را به صفر میرساند. باید توجه داشت برای داشتن دستگاه استاندارد آلیاژ مناسب بسیار مهم است گرچه که این مورد موجب افزایش قیمت دستگاه گردد.

3.سرعت دستگاه پر کن مایعات،

سرعت دستگاه پرکن نیز یکی از ویژگیهای آن است. سرعت بالا به مفهوم تعداد تولید بالاتر در واحد زمان است و تعداد تولید بالا سوداوری بیشتری برای کارخانه ها خواهد داشت. همین امر است که اهمیت این موضوع را افزایش میدهد. هرچه سرعت دستگاه بیشتر باشد به مفهوم افزایش هزینه طراحی و ساخت است. هماهنگی سرعت دستگاه پر کن مایعات با خطوط تولید مناسبترین سرعت انتخابی برای خرید این دستگاه است.

4. انجام فرآیندهای اتوماتیک

حذف اپراتور در بخش بسته بندی و بطری پرکن میتواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه پرسنل، دقت در بسته بندی را هم بالا ببرد. معمولا دستگاه های بسته بندی تخصصی به این موضوع اهمیت داده و تا حد امکان اپراتورهای دائمی دستگاه را با نوع طراحی حذف میکنند.

لینک های مفید دیگر برای شما:

کارتونینگ 

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات اتوماتیک

javad بازدید : 49 جمعه 08 اسفند 1399 نظرات (0)

بسته بندی ادامس تریدنت

بسته بندی ادامس و شیوه های انجام آن در دستگاه های بسته بندی فرآیندی قابل توجه است. بسته بندیهای بسیار شیک با ظاهری زیبا و چذاب برای خریداران باعث شده فروش این نوع ادامس ها به مقدار زیادی افزایش یابد، در این نوشته قصد داریم به بررسی روند انواع ادامس بپردازیم و بسته بندی ادامس را بررسی کنیم.

در ادامس های ارزان قیمت یک پوشش برای ادامس در نظر گرفته میشود و همان یک پوشش باید از نفوز رطوبت و الودگی جلوگیری کند. همان پوشش باید زیبایی ظاهری ادامس را حفظ کند و همان پوشش باید نوشته ها و موارد دیگر را نیز  که لازم است روی بسته نوشته شود در خود جای دهد.

این در حالی است که بسته بندی زیبا تا حد بسیار زیادی میتواند جذب مشتری داشته باشد و همینطور بسته بندی اصولی میتواند کیفیت مواد غذایی را تا حد بسیار زیادی حفظ کند.

مراحل بسته بندی ادامس در کارخانه

ادامسهای گرانقیمت روندی تقریبا مشابه را در بسته بندی طی میکنند که در این بخش به توضیح آنها میپردازیم

1.در مرحله نخست ادامس که به شکل یک خمیر هز دستگاه بیرون می آید روی یک ورق کاغذی که ویژه بسته بندی طراحی شده قرار میگیرد. دستگاه بسته بندی این ورق را به صورت بسیار زیبایی دور ادامس کشیده و ان را میبندد. این ورق علاوه بر حفظ نرمی و تازگی ادامس از عبور الودگی نیز جلوگیری میکند. پوشش اولیه معمولا بدون نوشته و آرم است.

2. بعد از پوشش اول دستگاه دیگری بسته های اولیه ادامس را به صورت چند تایی جدا و آنها را در بسته ای بزرگتر قرار میدهد. این بسته بزرگتر معمولا با چسب حرارتی بسته میشود. نوشته ها مارک و برند ادامس روی این جعبه قرار میگیرد. طراحی و زیبایی این جعبه بسیار زیاد است و نوشته های لازم و اطلاعات تولید کننده روی آن درج میشود.

3.در بخش سوم قطعه ای به نام هولوگرام روی جعبه ها قرار دهده میشود. این قطعه جهت اطمینان خریدار از اورجینال بودن محصول روی آن گذاشته میشود. و تولید کننده با این قطعه زیبا علاوه بر زیبایی محصول کیفیت و استاندارد بالای محصول خود را به خریدار متذکر میشود

4. در مرحله بعد یک سلفن روی جعبه کشیده میشود که علاوه بر حفظ محصول از آلودگی زیبایی آن را چندین برابر میکند.

 

این روند کلی تقریبا در تمام کارخانه های اداس به همین شکل است. چیزی که باید به آن توجه داشت اهمیت بسته بندی است. بسته بندی زیبا تاثیر بسیاری بر جلب توجه مشتری دارد. علاوه بر آن بسته بندی مناسب تضمینی برای حفظ کیفیت مواد غذایی و محصولات غذایی است.

لینک های مفید دیگر برای شما:

کارتونینگ 

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات اتوماتیک

javad بازدید : 32 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

 

تخفیف بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه ایران به صورت کلی یکی از بیشترین تخفیفات را شامل میشود، این تخفیفات به موارد زیادی بستگی دارند،

تخفیف شماره یک تخفیف بیمه بدنه ایران برای خودرو صفر است. اگر خودرو از زمان خرید به صورت صفر باشد و بیمه بدنه برای آن تهیه شود تخفیفی شامل آن خواهد بود. این تخفثیف با توجه به اینکه خودروهای صفر و رانندگان آن بیشتر دقت میکنند و به صورت آماری تصادفات کمتری دارند در نطر گرفته شده است. این تخفیف از 10 تا 20 درصد در نظر گرفته میشود.

تخفیف دوم برای خودروهایی است که با وجود بیمه بدنه دچار تصادف نشده اند، این تخفیف به تخفیف سالیانه بیمه بدنه معروف است، خودرو با هر سال بیمه بدنه که بدون تصادف باشد، شامل تخفیف خواهد بود. این تخفیف نیز بسیار چشمگیر است تخفیف عدم خسارت میتواند از 5 تا 50 درصد نیز باشد. که این بخش خود تاثیر بسیاری در مبلغ پرداختی بیمه گزار دارد.

تخفیف سوم برای بیمه بدنه برای هئیت علمی دانشگاه میباشد بیمه ایران برای مدارج علمی یا اساتید دانشگاه تخفیف بیمه ای را در نظر گرفته است که برای اعمال این تخفیف مدارک دانشگاهی و شغلی باید ارائه شود. همچنین بیمه ایثارگری نیز شامل تخفیف خواهد بود باید توجه داشت این تخفیف شامل یکی از موارد میشود، یعنی یک بیمه نامه یا از تخفیف هیئت علمی و یا ازتخفیف ایثارگری میتواند استفاده کند. این تخفیف حدود 10 درصد خواهد بود

بیمه بدنه ایران به نسبت دیگر بیمه های بیمه ایران بیشترین درصد تخفیف را دارد. و در مواردی از جمله پیروزی انقلاب اسلامی نیز تخفیف های جداگانه ای برای نمایندگان ارسال میشود که هر ساله به نمایندگان رسمی این شرکت ارائه می‍شود.

لینک های مفید:

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

javad بازدید : 37 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

نرخ دهی بیمه ثالث ایران

برای نرخ دهی بیمه ثالث و بیمه بدنه ایران میتوان به وب سایت های گوناگونی مراجعه کرد، دو وب سایت زیر مناسب برای نرخ دهی بیمه ثالث و بیمه بدنه هستند.

بیمه بدنه ایران

بیمه ثالث ایران

با توجه به تغییر قیمت ها در بخش بیمه ثالث و بیمه بدنه پیشنهاد میشود قبل از ثبت بیمه به یکی از نمایندگی های بیمه ایران کراجعه و از صحت نرخ بیمه اطلاع حاصل کنیم، در مواقعی به دلیل تغییرات نرخ بیمه و دیر ابلاغ شدن این نرخ ها شرکت های واسط همچنان با نرخ قبلی بیمه را انجام دهده و در موقع ثبت این نوع بیمه به مشکل برمیخورند.

در بیمه ثالث شیوه نرخ دهی متناسب با ابلاغیه های دولتی است، مواردی از جمله نرخ دیه یک فرد کامل، نرخ پرداخت خسارت، قیمت خودرو در تصادفات، مقدار خسارت پرداختی و موارد بسیاری دیگر می باشد.

بیمه ثالث پایه برای تمامی خودروها الزامی است بیمه ثالث پایه کمترین پرداختی را جهت خسارت درنطر گرفته است. یعنی مبلغی بین 5 تا 7 میلیون این بدان معنا است در صورت خسارت خودرویی که شما با آن تصادف کرده اید بیشتر از این مبلغ را خسارت دیده باشد مبلغ اضافی را باید خود شما پرداخت نمایید.

امکان افزودن این مبلغ در بیمه نامه ها وجود دارد و بیمه گزار میتواند با افزایش مبلغ حق بیمه این مورد را افزایش دهد.

نرخ بیمه ثالث  و تفاوت آن با بیمه بدنه

بیمه ثالث درواقع خسارت خودرویی که بیمه گزار به آن خسارت زده را برعهده دارد و بیمه بدنه خسارتی که به خود بیمه گزار وارد میشود را به عهده دارد، تفاوت این دو مورد به مفهوم ان است که شما با انتخاب بیمه ثالث تعیین مقدار خسارتی که وارد کرده اید را به عهده شرکت بیمه قرار میدهید. هرچه در این دومورد مبلغ حق بیمه اولیه را افزایش دهید بیمه مبلغ بیشتری از خسارت را عهده داز میشود.

لینک های مفید:

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

javad بازدید : 42 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

 

آگهی خرید خانه

 

ممکن است شما جزو هزاران فردی باشید که به دنبال خرید خانه هستید آیا برای خرید خانه به مشاورین املاک مراجعه می کنید یا به دنبال روش های نوین هستید؟ با پیشرفت تکنولوژی این امکان را دارید که در خانه بمانید و با پرسه زدن بین آگهی خرید خانه که در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف ثبت شده است خانه مورد نظر خود را خریداری کنید. هنگام بررسی آگهی خرید خانه مواردی وجود دارد که باید آن ها را مد نظر داشت.

 

بررسی آگهی خرید خانه

آگهی خرید خانه

آگهی خرید

ممکن است شما جزو هزاران فردی باشید که به دنبال خرید خانه هستید آیا برای خرید خانه به مشاورین املاک مراجعه می کنید یا به دنبال روش های نوین هستید؟ با پیشرفت تکنولوژی این امکان را دارید که در خانه بمانید و با پرسه زدن بین آگهی خرید خانه که در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف ثبت شده است خانه مورد نظر خود را خریداری کنید. هنگام بررسی آگهی خرید خانه مواردی وجود دارد که باید آن ها را مد نظر داشت.

 

نکات مهم در آگهی خرید خانه چیست

 

آگهی خرید خانه

خرید خانه

افرادی که قصد خرید منزل را دارند باید در آگهی خرید خانه مورد نظرشان به مواردی توجه کنند که در ادامه برخی از آن ها را برمی شماریم. ابتدا توجه کنید که آدرس دقیق و شماره تماس برای بازدید از ملک در آگهی قید شده باشد بازدید از خانه به شما این اجازه را می دهد موقعیت محله مورد نظر را بسنجید. با توجه به سلیقه ی خود کوچه منتهی به خانه را چک کنید شلوغ یا باریک بودن کوچه در دراز مدت بر روی کیفیت زندگی شما در خانه تاثیر خواهد گذاشت.

دسترسی به وسایل حمل و نقل یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه داشت سعی کنید آگهی خرید خانه ای را مد نظر بگیرید که به وسایل حمل و نقل از قبیل مترو، اتوبوس و غیره دسترسی داشته باشد.

از دیگر ویژگی هایی که یک آگهی خرید خانه مناسب در خود دارد دسترسی به امکانات رفاهی است در صورتی که این موضوع در آگهی ذکر شده است به کیس مناسبی برخورده اید. نزدیک بودن به امکانات رفاهی مانند مراکز خرید، درمانگاه، نانوایی و پارک ها باعث می شود خیال شما از جانب انجام امور روزمره راحت باشد.

در صورتی که آگهی خرید خانه مربوط به آپارتمان باشد به تعداد طبقات، طرز قرار گیری واحدها،آسانسور و راه پله ها توجه داشته باشید. فراموش نکنید طبقات کمتر مساوی است با واحدهای کمتر و آرامش بیشتر است.

لینک های مفید:

معاوضه ملک با مغازه در تهران
معاوضه مغازه با آپارتمان
معاوضه باغ با آپارتمان
معاوضه اپارتمان تهران با ویلا شمال
معاوضه ویلا شمال با مغازه

 

javad بازدید : 20 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی رایگان املاک

 

آگهی رایگان املاک از طریق روش های زیادی در دسترس مشتری قرار می گیرد. اما یکی از بهترین روشهایی که امروزه مورد توجه مشاوران املاک قرار گرفته است، انتشار آگهی در شبکه های اجتماعی است. که برای این کار باید برخی نکات خاص را نیز در نظر گرفت. از جمله متن آگهی جذاب، تصویر جذاب و ... . 

 

آگهی رایگان املاک؛ جذب مشتری بیشتر

 

سایت های بسیار زیادی هستند که در زمینه ثبت آگهی املاک فعالیت می کنند. اما بسیاری از این سایت ها به دلیل هزینه بر بودن، مورد توجه ثبت کنندگان آگهی قرار نمی گیرد. آگهی رایگان املاک یک ایده عالی برای انتشار آسان ملک مورد نظر جهت ارائه به مشتری است. 

یکی از ساده ترین روش هایی که می توانیم از طریق آن اقدام به ثبت آگهی رایگان املاک خود نماییم، ایجاد یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مختلف است. شبکه های اجتماعی و سایت های مختلفی وجود دارند، که روزانه افراد زیادی به بازدید از آنها می پردازند.

از جمله شبکه های اجتماعی معروفی همچون فیس بوک، گوگل پلاس، اینستاگرام، توییتر، پینترست و ... . که بیشترین درصد مردم کشور در هر یک از این شبکه های اجتماعی عضو هستند. می توان با انتشار آگهی رایگان املاک خود در چنین شبکه هایی، مشتری های زیادی را به سمت خود جذب کرد.

آگهی رایگان املاک

 آگهی رایگان املاک در شبکه های اجتماعی

 

تکنیک عالی جذب نمودن مشتری از طریق انتشار آگهی رایگان املاک در شبکه های اجتماعی 

 

مسلما برای این که بتوانیم از طریق شبکه های اجتماعی مشتری را به بازدید از سایت فروش، اجاره، رهن و ... املاک خود ترغیب کنیم، باید برخی نکات خاص را مد نظر قرار دهیم. افرادی که به شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند، معمولا توسط متن یا عکس جذاب، به سمت آگهی جذب می شوند.

پس تنها انتشار آگهی رایگان املاک در چنین شبکه هایی نمی تواند موفقیت شما را تضمین نماید. بلکه باید ویژگی یک آگهی مناسب را در انتشار آگهی فروش خود رعایت نمایید. مثلا استفاده از یک عکس عالی، یا متنی با جزئیات دقیق که هر آنچه مد نظر خریدار است، در آن قید شده باشد. این کار می تواند در جذب بیشتر مشتری از طریق شبکه های اجتماعی کمک کند. 

افرادی که دارای حساب کاربری هستند، باید قادر باشند اخبار خوب را در مورد املاک به اشتراک بگذارند. قدرت بالایی در تعامل با مشتری داشته باشند تا از طریق خوش صحبتی مشتری را برای بازدید مجدد از سایت ترغیب کنند، و موارد دیگر که رعایت هر یک از آنها می تواند نظر مشتری را بیشتر به آگهی جلب کند. 

لینک های مفید:

تهاتر ماشین الات راه سازی
تهاتر ماشین الات ساختمانی
مشارکت در ساخت
سرمایه گذاری و وام

 

javad بازدید : 23 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی رایگان ملک و مسکن

 

آگهی رایگان ملک و مسکن منتشر شده از طریق بانک اطلاع رسانی املاک و مستغلات، به ساده ترین شکل ممکن در دسترس کاربران و مشتریان قرار می گیرد. زیرا این بانک به دلیل داشتن ترافیک بالا نسبت به دیگر سایت ها، همیشه در تیتر اول جستجو های املاک و مستغلات قرار می گیرد. 

 

آگهی رایگان ملک و مسکن از طریق بانک اطلاع رسانی املاک

 

مشاوران املاک همیشه به دنبال راهکار های جدید و بهتری هستند تا بتوانند مشتریان ملک و مسکن را کشف کنند. برای همین، اقدام به ثبت آگهی رایگان ملک و مسکن از طریق روش های مختلف می نمایند. اما یکی از بهترین روشهایی که می تواند شانس کشف مشتریان مسکن را افزایش دهد، استفاده از پایگاه اطلاع رسانی املاک و مستغلات است.

شاید تصور کنید این روش قادر نخواهد بود به شما در جلب نظر مشتری کمک زیادی نماید، اما همیشه این مسئله را به خاطر داشته باشید که حتی اگر خورشید را نادیده بگیرید، باز هم نمی توانید نور آن را انکار کنید. پایگاه اطلاع رسانی املاک که برای ثبت آگهی رایگان ملک و مسکن انتخاب می نمایید، در اصل همچون نور ساطع شده از خورشید است. 

پس می تواند توانایی تبلیغ مناسب ملک و مسکن را به شما آموزش داده و به ساده ترین شکل ممکن مشتری های زیادی را به سمت آگهی های ثبت شده شما جذب کند.

آگهی رایگان ملک و مسکن

 آگهی رایگان ملک و مسکن در پایگاه اطلاع رسانی املاک

 

چرا باید اقدام به ثبت آگهی رایگان ملک و مسکن در پایگاه اطلاع رسانی املاک نماییم؟

 

از آنجایی که پایگاه اطلاع رسانی املاک و مستغلات ترافیک تمام سایت های جستجوی املاک را به خود اختصاص داده است، پس در هربار جستجوی اینترنتی می توانید ابتدا با این پایگاه مواجه شوید. همین مسئله باعث می شود تا مشتریان بیشتری به سراغ مشاهده این پایگاه روند.

از سوی دیگر این امکان برای کاربران فراهم می شود تا مشاوران املاکی که در این پایگاه اقدام به ثبت آگهی رایگان ملک و مسکن نموده اند، را بهتر و مناسب تر بررسی نمایند. به همین دلیل عضویت و استفاده از چنین پایگاهی شانس مشاوران املاک را برای ثبت اگهی و فروش املاک و مستغلات آنها افزایش خواهد داد.

مردم در سراسر کشور و دنیا امروزه بیشترین استفاده را از اینترنت دارند. به همین دلیل برای یافتن هر نوع اطلاعاتی در مورد آگهی رایگان ملک و مسکن به سراغ این دهکده جهانی می روند. پس برای کسب موفقیت باید به روز بود و با تکنولوژی هم قدم شد. 

لینک های مفید:

پذیرنده سرمایه
سرمایه گذار
خرید فروش املاک
خرید و فروش مسکونی
خرید و فروش اداری
javad بازدید : 40 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی زمین

 

آگهی زمین از طریق روش های مختلفی در دسترس کاربران قرار می گیرد. اما یکی از استراتژی های عالی در این زمینه بازاریابی ایمیلی می باشد. برای این که از اطلاعات راجع به زمین خبر داشته باشید، کافیست ایمیل خود را در وب سایت املاک مطابق با منطقه جغرافیایی خود وارد نمایید. 

 

آگهی زمین از طریق بازاریابی ایمیلی

 

تهیه خبرنامه از جمله بهترین استراتژی هایی است که می توان برای جذب مشتری انتخاب نمود. سالهای بسیار زیادی است که استفاده از ایمیل در جوامع انسانی رونق یافته است. به طور کلی می توانیم بیان نماییم که هر شخص در دنیا از یک ایمیل برخوردار است. پس ارسال آگهی زمین برای خرید، فروش، اجاره و ... از این طریق می تواند ایده مناسبی به شمار رود. 

 حتما شما هم با این مسئله برخورد داشته اید که وقتی ایمیلتان را برای سایت معتبری وارد می کنید، پس از مدتی آگهی های تبلیغاتی مختلفی برای شما ارسال می شود. برخی از افراد که همیشه به دنبال کسب اطلاعات در مورد آگهی زمین هستند، می توانند با وارد نمودن آدرس ایمیل خود در وب سایت های املاک، در هر زمان از جدیدترین آگهی ها مطلع شوند. 

آگهی زمین

 آگهی زمین از طریق بازاریابی ایمیلی

 

نکات خاص در حین دریافت ایمیل آگهی زمین

 

ممکن است تصور کنید که این روش چطور می تواند برای شما آگهی املاکی را نشان دهد، که در موقعیت جغرافیایی نزدیک به شماست؟ برای این کار می توانید در زمانی که ایمیل خود را در وب سایت وارد می کنید، مشترکات خبرنامه هایی را بررسی نمایید، که با محل جغرافیایی شما مطابق باشد. 

تا از این پس تنها ایمیل های مربوط به آگهی زمین را دریافت کنید که مطابق با منطقه جغرافیایی و محل سکونت شما باشد. این آگهی ها به صورت روزانه یا هفتگی به روز رسانی می شوند. از این رو همیشه می توانید به صورت آنلاین از اخبار ملک و املاک منطقه زندگی خود آگاه باشید. 

تا اگر روزی تصمیم به خرید ملک نمودید، یا به دلایلی مختلفی مجبور به تغییر مسکن خود شدید، از قیمت و هزینه های روز کشور مطلع باشید. اصولا در خبرنامه هایی که از طریق آگهی زمین منتشر می شود، اطلاعاتی در مورد خانه های جدید موجود در بازار، سمینار های مختلف، حوزه های املاک، اخبار مربوط به اقتصاد مسکن و ... را در اختیار مشتری و کاربر قرار می دهد. 

لینک های مفید:

پذیرنده سرمایه
سرمایه گذار
خرید فروش املاک
خرید و فروش مسکونی
خرید و فروش اداری
javad بازدید : 40 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی فروش آپارتمان در تهران

 

ممکن است شما بخواهید آپارتمان خود را به فروش برسانید همه ی ما می دانیم که استفاده از روش های سنتی محبوبیت خود را از دست داده اند در حال حاضر این امکان وجود دارد که افراد بدون فوت وقت به ثبت آگهی فروش آپارتمان در تهران اقدام کنند. وجود اپلیکیشن ها و سایت های مربوط به این کار باعث شده که این فرآیند به آسان ترین نحو ممکن صورت بگیرد.

 

ثبت آگهی فروش آپارتمان در تهران

آگهی فروش آپارتمان در تهران

آپارتمان

ممکن است شما بخواهید آپارتمان خود را به فروش برسانید همه ی ما می دانیم که استفاده از روش های سنتی محبوبیت خود را از دست داده اند در حال حاضر این امکان وجود دارد که افراد بدون فوت وقت به ثبت آگهی فروش آپارتمان در تهران اقدام کنند. وجود اپلیکیشن ها و سایت های مربوط به این کار باعث شده که این فرآیند به آسان ترین نحو ممکن صورت بگیرد.

 

نکات مهم هنگام ثبت آگهی فروش آپارتمان در تهران

آگهی فروش آپارتمان در تهران

آپارتمان

از آن جا که شهر تهران ویژگی های خاص خود را دارد هنگام ثبت آگهی فروش آپارتمان در تهران باید موارد خاصی را قید کنید تا افراد با آگاهی کامل دست به انتخاب بزنند توجه داشته باشید که از ثبت اطلاعات غیر واقعی بپرهیزید.

در ابتدای امر می توانید امکانات رفاهی در دسترس منطقه را ذکر کنید مانند دسترسی به باشگاه های ورزشی، بوستان ها، مراکز خرید و غیره ، همان طور که قبلا هم اشاره کردیم شرایط شهر تهران با دیگر نقاط ایران متفاوت است پس دسترسی به نقلیه ی عمومی مانند تاکسی، مترو، اتوبوس را که در نزدیک ترین محل به آپارتمان وجود دارد در آگهی فروش آپارتمان در تهران ذکر کنید این یک امتیاز مثبت برای فروش محسوب می شود. یکی دیگر از مهم ترین موارد که برای افراد در هنگام خرید ملک مهم است اصالت محله ای است که ملک در آن قرار گرفته است. در مورد موقعیت محله واقعیت را بگویید تا افراد با علم به وضعیت موجود تصمیم به خرید بگیرند. همان طور که گفتیم تهران برای خرید و فروش املاک شرایط خاص خود را دارد یکی از نکات مهم که در آگهی فروش آپارتمان در تهران باید ذکر کنید وضعیت کوچه و معابر قرار گیری ملک در آن است دسترسی به خیابان های اصلی را قید کنید. از دیگر موارد مهم که می توانید هنگام ثبت آگهی فروش آپارتمان در تهران قید کنید: نورگیر بودن، وضعیت پارکینگ، ضلع شمالی و جنوبی، وضعیت اهالی ساختمان، تعداد واحدها، آسانسورو غیره است.

لینک های مفید:

تهاتر ماشین الات راه سازی
تهاتر ماشین الات ساختمانی
مشارکت در ساخت
سرمایه گذاری و وام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 798
  • بازدید کلی : 1,337